راه‌های ارتباطی ما

کارگزاری بیمه سایپا با تلاش در ارائه خدمات با بهترین کیفیت در راستای جلب رضایت مشتریان گام برداشته است. یکی از این اقدامات، ایجاد راه‌های مختلف ارتباط با مشتریان بوده که بر پایه روش‌های استاندارد و سازمان ‌یافته طراحی شده است. “صدای مشتری” بستر مناسبی برای اطلاع از پیشنهادها و شکایت‌ها بوده که در اسرع وقت پیگیری شده و پاسخ آن به اطلاع مشتریان خواهد رسید.

تلفن شکایات مشتریان سایپا

Slide
سامانه رسیدگی به شکایات کارگزاری رسمی بیمه مستقیم سایپا

87142313 – 021

فرم ثبت شکایات و پیشنهادات
فهرست