
لطفا جهت تمدید بیمهنامه موبایل با شماره 87142641-021 تماس حاصل فرمایید و یا جهت تمدید آنلاین بیمهنامه، مراحل فوق (خرید و صدور بیمهنامه) را طی نمایید.
خطرات تحت پوشش موبایل و تبلت دارای سیم کارت:
- آبدیدگی
- نم زدگی
- نوسانات برق
- القاء الکتریکی
- ضربه خوردگی
- شکست
- آتش سوزی
- انفجار
- سیل
- طوفان
- سرقت با شکست حرز از منزل، محل کار و خودرو، بر این اساس در مقطع اعلام خسارت بیمه گذار موظف به ارائه تأییدیه کتبی مراجع انتظامی و قضایی مبنی بر احراز شرایط شکست حرز) مشهود بودن آثار سرقت از قبیل شکست شیشه، قفل و درب خواهد بود، درغیر این صورت بیمهگر در قبال خسارت مربوطه تعهدی نخواهد داشت.
فرانشیز:
- فرانشیز خسارات جزئی (تعویض قطعه و تعمیرات) : 20 % و حداقل 1.000.000 ریال
- فرانشیز خسارات جزئی تاچ و ال سی دی (تعویض قطعه و تعمیرات) : 40 % و حداقل 2.000.000 ریال.
- فرانشیز خسارت کلی: 30% ارزش روز دستگاه در مقطع وقوع حادثه یا قیمت مندرج در بیمه نامه، هر کدام کمتر باشد.
- فرانشیز خسارت سرقت: 40% ارزش روز دستگاه در مقطع وقوع حادثه یا قیمت مندرج در بیمه نامه، هر کدام کمتر باشد.
مواردی که تحت پوشش بیمه تجهیزات الکترونیک نمیباشد:
- در صورت تعمیر دستگاه قبل از خریداری پوشش بیمهای.
- عدم تحت پوشش بودن بدنه گوشی
- استفاده از کالای دیجیتال در محیط آلوده و پر گردو غبار،
- استفاده از آداپتورهای متفرقه،
- اشکالات نرم افزاری،
- اقدامات و تغییرات نرم افزاری نظیر ریکاوری،
- نصب درایور، ویروس یابی، بازیابی و کپی کردن اطلاعات،
- استفاده از نرمافزارهای غیررسمی یا آلوده به ویروس،
- قفل گشایی و هر گونه Brick به دلیل کاهش ضریب ایمنی دستگاه و افزایش امکان صدمه،خسارات عمدی،
- تجهیزات الکترونیک غیراصل یا کپی
قطعاتی که در زمان وقوع حادثه تحت پوشش بیمهنامه تجهیزات الکترونیک نمیباشد
- لوازم جانبی نظیر باطری
- بند اپل واچ
- تعمیر دستگاه (اعم از نرم افزاری و سخت افزاری) از طریق مراکز تعمیراتی که مورد تایید بیمهگر نمیباشد
- خسارات عمدی
- تجهیزات الکترونیکی کپی یا غیراصل
سایر شرایط اعلام شده از سوی بیمهگران:
خسارت اعم از جزئی و کلی با کسر فرانشیز صرفاً یک مرتبه از سوی بیمهگر جبران خواهد گردید.
به استحضار میرساند جهت دریافت خسارت بیمه تلفن همراه شرکت بیمه سامان به شرح ذیل اعلام میگردد
الف) خسارتهایی که قبل از تاریخ صدور بیمهنامه اتفاق افتادهاند از شمول تعهدات بیمهگر خارج میباشد حتی اگر اقامه دعوی از سوی زیاندیده طی مدت بیمه صورت گرفته باشد.
ب) ساکنین شهر تهران و سایر شهرهای ایران:
- وارد سایت si24.ir شوید.
- در بالای صفحه تب سایت در قسمت “خدمات الکترونیکی” گزینه بیمه تجهیزات الکترونیکی را انتخاب و سپس گزینه “فرم خسارت موبایل” را انتخاب نمائید.
- فرم خسارت موبایل را به صورت کامل تکمیل و پس از آن، کارشناسان بیمهگر ظرف مدت 72 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.
- مراجعه به شعب بیمه سامان و یا تعمیرگاههای مجاز منتخب بیمهگر (با توجه به راهنمائیهای کارشناس شرکت بیمه سامان) به همراه کارت ملی، دستگاه آسیب دیده، جعبه و گواهی بیمهنامه.
- تکمیل و تائید فرم اعلام خسارت و اخذ معرفینامه جهت مراجعه به مراکز تخصصی تجهیزات الکترونیک به منظور تعمیر دستگاه زیاندیده.
- انجام تعمیرات در مراکز تخصصی معرفی شده از سوی بیمه گر و پرداخت هزینههای مربوطه.
- اخذ فاکتور رسمی و معتبر ممهور به مهر تعمیرگاه به انضمام داغی قطعات تعویض شده از مرکز انجام تعمیرات فوق الذکر به همراه گواهی بیمهنامه و مراجعه به شعب بیمه سامان جهت دریافت خسارت.
- در خسارات کلی، اخذ نظر رسمی و مکتوب مرکز تخصصی ارائه دهنده خدمات فنی تجهیزات الکترونیک مبنی بر عدم امکان تعمیر و اصلاح دستگاه آسیب دیده الزامی میباشد و بیمهگذار میبایست ظرف مدت 20 روز کاری به شعب بیمه سامان مراجعه و نامه اخذ شده از مرکز را به همراه جعبه، گواهی بیمهنامه، داغی قطعات و متعلقات دستگاه تحویل نماید.
- تبصره: در موارد خسارات کلی، بیمه گر مجاز خواهد بود ارزش بازیافتی موارد مذبور را مطابق نظر کارشناسان مستقر در مرکز تخصصی از مبلغ خسارت کسر نماید.
- تبصره: در زمان بروز خسارات کلی، بیمهگذار موظف است رجیستر گوشی را به مالکیت بیمه سامان انتقال دهد.
- امضاء فرم مفاصا حساب و دریافت مبلغ خسارت ظرف مدت 7 روز کاری.
در صورت تحت پوشش بودن سرقت با شکست حرز در زمان بروز خسارت مدارک ذیل میبایست ارائه گردد:
- گزارش مقامات انتظامی و قضائی مبنی بر تائید وقوع سرقت با شکست حرز.
- ثبت اطلاعات گوشی در سایت همیاب 24 و ارائه رسید کتبی.
- ارائه جعبه و کلیه لوازم جانب از قبیل شارژر، کابل و هندزفری.
- تبصره: در زمان بروز سرقت، بیمهگذار موظف است رجیستر گوشی را به مالکیت بیمه سامان انتقال دهد.
نکات لازم جهت رعایت:
- در صورت مغایرت هزینههای درج شده در فاکتورهای ارائه شده توسط بیمهگذار با مبالغ متعارف، بیمهگر محق و مجاز خواهد بود موضوع را به کارشناسان معتمد شرکت بیمه سامان اراجاع و نظر ثانویه اخذ نماید. بدیهی است جبران خسارت صرفاً بر حسب هزینههای متعارف صورت خواهد پذیرفت ولو اینکه بیمهگذار مبالغ بیشتری از هزینههای متعارف به مرکز تعمیرات مربوطه پرداخت نموده باشد.
- بیمهگذار موظف به خریداری پوشش بیمهای مطابق با ارزش متعارف و روز دستگاه میباشد براین اساس و در صورت نوسان و افزایش قیمت دستگاه، خسارت احتمالی مشمول کم بیمهگی و اعمال ضریب ماده 10 قانون بیمه خواهد بود.
کد تخفیف: Saipa
جهت خرید آنلاین بیمهنامه از کارگزاری رسمی بیمه سایپا به وبسایت رایا بیمه مراجعه فرمائید.
از بیمههای اموال بیشتر بخوانید: بیمه آتشسوزی، بیمه مسئولیت، بیمه حملونقل کالا، بیمه مهندسی، بیمه حیوانات